Naujienų prenumerata

: apie 10 min. Sudėtingumas:

Jums reikės

  • 1 vidutinio pankolio svogūno (apie 300 g)
  • 6 vidutinio dydžio pievagrybių
  • aukštos kokybės alyvuogių aliejaus
  • pusės citrinos sulčių
  • apie 150 g kietojo sūrio (parmezano „Kietasis“, „Džiugas“, „Gojus“)
  • šviežiai trintų juodųjų pipirų
  • druskos pagal skonį

Paruošimas

Drėgna kempine ar servetėle nušluostykite pievagrybius, nupjaukite kotelių galiukus ir daržovių pjaustykle supjaustykite itin plonais griežinėliais.

Paruoškite pankolį - nupjaukite stiebelius, perpjaukite pusiau ir iš vidinės pusės pašalinkite šaknies šerdį. Supjaustykite plonais griežinėliais daržovių pjaustykle.

Didelėje lėkštėje paberkite sluoksnį smulkinto pankolio ir apšlakstykite alyvuogių aliejumi. Ant pankolio išdėliokite sluoksnį pievagrybių griežinėlių, apšlakstykite citrinų sultimis ir pabarstykite trupučiu druskos, bei pipirais.

Naudodami daržovių skutiklį plonai paskuskite sūrį ir užberkite sluoksnį drožlių ant grybų viršaus. Tuomet vėl dėkite sluoksnį pankolių, apšlakstykite aliejumi, dėkite sluoksnį grybų, apšlakstykite citrinų sultimis, pabarstykite druska, pipirais, užberkite sūrio. Taip sluoksniuokite, kol baigsis pankolis ir pjaustyti pievagrybiai. Salotas užbaikite gausiau apšlakstydami citrinų sultimis ir alyvuogių aliejumi, uždėkite kelias didesnes sūrio drožles, pabarstykite trintais pipirais.

Salotas patiekite nedelsdami.

Ar žinote kad...
Pievagrybiai savyje turi daug B grupės vitaminų, tokių kaip tiamino (B1), riboflavino (B2), piriodoksino (B6), niacino ir folio rūgšties...»
Pievagrybiai savyje turi gana nemažus kiekius mineralų, tokių kaip varis, selenas, kalis, fosforas ir geležis...»
Lyginant su plačiai paplitusiais įvairiaspalviais vaisiais ir daržovėmis, kurių maistine verte niekas neabejoja, pievagrybiai nepelnytai pamiršti ir palikti nuošalyje...»
Rekomenduojame
© 2017 Baltic Champignons. LT 81411 Poviliškių k. 15, Šiaulių r. savivaldybė. Tel. + 37041372494, faks. +37041372702, el.paštas: info@balticchampignons.lt